Tuesday 23 August 2011

Ramadhan Ya Ramadhan


SALAM RAMADAN DARI PENULIS


Yeah...sekian lame aku tak online,akhirnya dapat gak aku internet connection (bunyi sebijik cam aku duk dalam gua) Dikesempatan aku masih ade connection ni, inginlah aku mengucapkan selamat berpuasa di bulan ramadan walaupun aku wish pada hari ke- 23 ramadan. Semoga bertambahlah pahala amalan di kala terbukanya pintu-pintu syurga di bulan yang mulia ni. ni pun da masuk 10 malam terakhir yang sememangnya menjanjikan malam yang special untuk semua hambaNya,xpayah aku nak cakap pasti kita semua tahu malam yang dijanjikan ganjaran seribu bulan. Rebutlah sementara masih berpeluang kerana tak sape pn boleh bagitau adakah wujud lagi Ramadan utk kita pada tahun akan datang kerana MATI itu PASTI..

Anyway, selamat beramal di bulan yang mulia ini. balik kampung drive elok-elok di musim perayaan ni. Sebab biar keluarga menangis gembira kerana ahli keluarga berkumpul semua, bukan kerana ada yang pergi meninggalkan dunia ini selamanya.bagi yang dah takde kat dunia ni,sedekahkanlah Al-fatihah, kerana bulan ramadan adalah bulan rahmat bagi yang hidup atau yang telah meninggal dunia.

No comments:

Post a Comment